1.

An Empirical Examination of the Major Relationship Factors Affecting Franchisees’ Overall Satisfaction and Intention to Stay

دوره 10، شماره 1، خرداد 2017، صفحه 31-62
Adams Adeiza؛ Noor Azizi Ismail؛ Marlin Marissa Malek

2.

Brand Logo Benefit: Is There any Evidence of its Impact in the Higher Education Sector?

دوره 15، شماره 2، تیر 2022، صفحه 305-320
Faraz Sadeghvaziri؛ Omid Gomar؛ Mohammad Azimi؛ Ali Shoja؛ Amin Mozafari

3.

اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف‌پذیری شناختی و عزت‌نفس زنان آسیب‌دیده از خیانت زناشویی

دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 203-216
علی حسین زاده اسکویی؛ سحر صمدی کاشان؛ محمد صادق زمانی زارچی؛ رضوانه اسدی اسدآباد؛ مریم بختیاری

4.

ارزیابی حدود «تعهد دولت‏ ها به پیشگیری و همکاری» در مبارزه با جرایم بین‏ المللی با تأکید بر معاهدۀ تجارت تسلیحات

دوره 46، شماره 4، دی 1395، صفحه 1003-1026
سعید حکیمی ها

5.

اقبال لاهوری نغمه سرای بیداری

154-153، شماره 0، خرداد 1379
دکتر فاطمه مدرسی

6.

بازنمائی جنگ در ادب و هنرو درخاطره نگاری سربازان در سنگر

دوره 25، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 494-513
ناهید شاهوردیانی؛ ایلمیرا دادور

7.

بررسی تأثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان شرکت بیمة ایران

دوره 14، شماره 4، دی 1395، صفحه 1101-1024
سهیل نجات؛ سعید صحت؛ فرشید خمویی

8.

بررسی تطبیقی آثار تعلیق در تشکیل و انحلال تعهدات در حقوق ایران و فرانسه

دوره 40، شماره 101، فروردین 1389
علیرضا یزدانیان

9.

بررسی تطبیقی جایگاه «جهت» در حقوق قراردادهای ایران و حقوق نوین فرانسه

دوره 11، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 381-404
مصطفی هراتی

10.

بررسی تعهدات امین در فقه امامیه و حقوق موضوعه

دوره 10، شماره 4، دی 1393، صفحه 659-676
احمد باقری؛ مریم حجتی

11.

بررسی فقهی- حقوقی طرق انتقال ارادی طلب با نگاهی تطبیقی به حقوق فرانسه

دوره 8، شماره 18، تیر 1390، صفحه 5-24
علی یزدانیان؛ داوود بزرگمهر

12.

بررسی میزان تعهد سازمانی کارکنان معاونت تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش

دوره 26، شماره 26، شهریور 1386
unknown

13.

بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 207-228
مهدی نداف؛ عبدالهادی درزیان عزیزی؛ سحر تیرانداز

14.

بررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستان‌ها

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 105-118
سیدرضا سیدجوادین؛ احسان عابدی؛ حمیدرضا یزدانی؛ بهروز پورولی

15.

تاثیر بنیان‌های بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک‌ دولتی و خصوصی

دوره 1، شماره 2، 1388
بهرام رنجبران؛ مجتبی براری

16.

تاثیر تیم کارآفرینانه بر مقیاس پذیری کسب وکارهای نوپا

دوره 14، شماره 3، آذر 1400، صفحه 421-440
فائزه حنیف زاده؛ کامبیز طالبی؛ سید مجتبی سجادی؛ کمال سخدری

17.

تحلیل ساختار سه‌وجهی اندیشه‌های دکتر علی شریعتی

دوره 49، شماره 3، مهر 1398، صفحه 645-664
احمد رشیدی؛ حسین دوست محمدی

18.

تحلیل فازی عوامل مؤثر در خادمیت در شرکت‌ها

دوره 16، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 1-29
محمد عزیزی؛ مسعود سلمانی بیدگلی

19.

تحلیل قرارداد داوری با تکیه بر قواعد عمومی تعهد به ضرر ثالث

دوره 17، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 145-162
عباس میرشکاری؛ محسن سلیمی

20.

تحول مبنای مسئولیت اشخاص فاقد تمییز و تأثیر آن بر قواعد ‏عمومی مسئولیت مدنی در حقوق فرانسه و ایران

دوره 52، شماره 2، تیر 1401، صفحه 431-449
علیرضا یزدانیان

21.

تعدیل قرارداد در صورت حدوث تعذر مالی

دوره 4، شماره 1، شهریور 1392، صفحه 41-61
مجید بنایی اسکویی

22.

تعهد به فعل ثالث

دوره 39، شماره 3، مهر 1388
محمد طاهر کنعانی

23.

تعهد پیش‌فروشنده به ساخت و تکمیل ساختمان و ضمانت اجرای آن در قانون پیش‌فروش ساختمان و مقایسۀ آن با قانون مدنی

دوره 45، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 1-20
حمید ابهری؛ محمدحسین تقی‌پور

24.

تعهد در روابط سازمان با سازمان مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران

دوره 2، شماره 2، مهر 1389
بهرام رنجبریان؛ حسین معینی؛ مرتضی شفیعی؛ مهدی یزدان شناس

25.

تعیین رابطه بین انگیزش و تعهد داوطلبان در نهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان ایران

دوره 2، شماره 5، تیر 1389، صفحه 35-83
حسین پورسلطانی؛ امیر قنبرپور نصرتی؛ مرتضی دوستی؛ ناصر بای؛ محمد سیاووشی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب