1.

Investigating the Effects of Brand Identity on Customer Loyalty from Social Identity Perspective

دوره 6، شماره 2، مهر 2013، صفحه 153-178
Ali Shirazi؛ Hanzaleh Zeynvand Lorestani؛ Ahmadreza Karimi Mazidi

2.

The Impact of a Positive Visualisation Course in Brand Identity on Freshmen Students’ Perceptions of University Brand Image

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 945-962
Marilia (Maria) Kountouridou؛ Dino Domic

3.

بررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری

دوره 5، شماره 3، آبان 1397، صفحه 1-16
ابوالفضل قنبری؛ فرشته احمدیان

4.

برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64
سجاد خانی؛ هاشم آقازاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی

5.

تأثیر توأمان استراتژی و شایستگی‌های سازمانی بر هویت برند سازمانی

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 690-720
محمد دانشگر؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محسن خون سیاوش

6.

تأثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژة برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 601-620
اکبر جابری؛ سید نصرالله سجادی؛ حسن اسدی دستجردی؛ محمد خبیری

7.

تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمة ایران استان اردبیل)

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-21
محمد باشکوه؛ میترا شکسته بند

8.

شناخت دلایل بازطراحی لوگو در طول عمر برند

دوره 23، شماره 3، مهر 1397، صفحه 41-52
الهام الیاسی؛ کامران افشار مهاجر؛ زاهد شفیعی

9.

طراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی

دوره 13، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 501-520
زهراسادات منتظری؛ رضا آقاموسی؛ عبدا... نعامی؛ عادل فاطمی

10.

طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 مهر 1400
احسان حسن نژاد شاندیز؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ سید مرتضی عظیم زاده

11.

مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280
محمد رحیم اسفیدانی؛ سارا رمضانی؛ محمد علی شاه حسینی

12.

مطالعه عوامل موثر بر وفاداری نگرشی و رفتاری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 373-387
محمد رسول خدادادی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری

13.

نظریه داده بنیاد کلاسیک؛ شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 145-162
علی اکبر فرهنگی؛ مهدی کروبی؛ فراز صادق وزیری



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.