1.

Identifying Effective Solutions for Improving the Informative Effectiveness of Hotels’ Websites (Case Study: Top Hotels of Touristic Cities in Iran)

دوره 8، شماره 4، دی 2016، صفحه 733-750
Saeed Jafari Moghadam؛ Nooshin Hashemi

2.

QFD (کاربرد عملکرد کیفیت)، ابزاری در بهبود مدیریت و ارائة خدمات در شبکه‌های آبیاری و زهکشی (مطالعة موردی: شبکة آبیاری و زهکشی دشت قزوین)

دوره 44، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 45-56
اعظم شریف نژاد؛ عاطفه پرورش ریزی؛ احمد پورزند

3.

بررسی تأثیر دانش‌آفرینی سازمانی بر ظرفیت انطباق‌پذیری سازمانی (مورد مطالعه: کارمندان دانشگاه تبریز)

دوره 4، شماره 3، مهر 1394، صفحه 431-454
محمد عباس زاده؛ محمدباقر علیزاده اقدم؛ کمال کوهی؛ علی بوداقی

4.

بررسی تأثیر مشتری‌گرایی مؤسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری راهبردی (مطالعۀ موردی: بیمارستان نیکان)

دوره 7، شماره 4، دی 1394، صفحه 803-818
محمد حقیقی؛ سونیا عطایی سعیدی؛ علی غفاری

5.

بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی دربین بانکهای تجاری کشور ازنظر سازگاری با استراتژی مشتری مداری

دوره 2، شماره 2، مهر 1383
دکتر على دیواندرى

6.

تجاری‌سازی حسابرسی و بهزیستی روانی حسابرسان: تحلیلی از محیط حسابرسی ایران

دوره 29، شماره 1، 1401، صفحه 1-25
حامد آراد؛ سید محمد مشعشعی؛ فاطمه بیان‌فر

7.

رابطه بین حمایت سازمانی و مشتری‌مداری کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 439-452
ناصر بای؛ رضا سلیمانی مقدم؛ سعیده مقصودلو

8.

مطالعه نقش بازارگرایی در سودآوری کسب و کار سالن‌های بدن‌سازی شهر کرمانشاه

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 149-162
ناصر بای؛ رضا سلیمانی مقدم؛ جمال‌الدین شریعتی

9.

مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائه‌شده در سالن‌های بدنسازی شهر کرمانشاه

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 649-662
ناصر بای؛ زهرا حاجی انزهائی؛ رضا سلیمانی مقدم؛ محمد نور مهیا

10.

مقایسه ی به کار گیری آمیخته ی بازاریابی مشتری مداری در کتابخانه های دانشگاهی شهر کرمانشاه(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه)

دوره 52، شماره 3، آذر 1397، صفحه 141-168
افسانه جعفری؛ محمود مرادی؛ امین زارع


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب