1.

Analyzing Open Innovation Dimensions Based on Information Technology Development in Knowledge-Based Firms: Integration of BSC, FANP and DEMATEL

دوره 8، شماره 3، آذر 2016، صفحه 519-540
Gholamreza Jamali

2.

اثر سرمایه فکری پایدار بر عملکرد بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با نقش میانجی قابلیت‌ تاب‌آوری و نوآوری باز

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مهر 1403
معصومه دانش شکیب؛ مهسا Pishdar

3.

باز بودن در نوآوری فرایند: مرور سیستماتیک ادبیات و ارائه مسیرهای پژوهشی آتی

دوره 14، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 158-139
سعید نیّری؛ سیدرضا حجازی؛ کمال سخدری

4.

بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد شغلی و نوآوری باز کارکنان شرکت برق منطقه‌ای غرب

دوره 53، شماره 3، آذر 1398، صفحه 47-63
فرامرز سهیلی؛ صالح رحیمی؛ فاطمه ایوتوندی پور

5.

بررسی وضعیت تولیدات علمی نمایه شده حوزه نوآوری باز در پایگاه استنادی وب‌آو‌ساینس و ترسیم نقشه علمی

دوره 58، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 61-78
جعفر عباداله عموقین؛ بنت الهدا خبازان

6.

تاثیر نوآوری باز بر نوآوری فرآیند در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی ایران: اثرتعدیگرانه قابلیت یادگیری و قابلیت محافظت

دوره 14، شماره 3، آذر 1400، صفحه 541-560
سعید نیّری؛ سیدرضا حجازی؛ کمال سخدری

7.

جمع‌سپاری خط‌‌مشی و جلب مشارکت عامّه در فرایند خط‌مشی‌‌گذاری عمومی: درس‌آموزه‌هایی برای ایران

دوره 5، شماره 2، 1398، صفحه 185-205
محمد مهدی ذوالفقارزاده؛ زینب شهسواری

8.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت نوآوری باز در شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ‌(ICT)

دوره 9، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 239-256
نازی داودی؛ مرتضی اکبری؛ حمید پاداش

9.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل نوآوری باز در کسب مزیت رقابتی در صنعت لوازم‌خانگی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 تیر 1403
مجید محمدشفیعی؛ عارف آرمان

10.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر در پیاده‌سازی نوآوری بازخدماتی(مورد مطالعه: بانک قوامین)

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 329-350
فرشاد فائزی رازی؛ نیما علیمرادیان

11.

طراحی الگوی نوآوری باز با رویکرد سرمایه انسانی در صنعت فولاد (مطالعه موردی شرکت فولادمبارکه)

دوره 13، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 255-272
الهام سهامی؛ علی صفری؛ رضا انصاری؛ علی شائمی برزکی

12.

طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکت‎های ساختمانی ایرانیان اطلس)

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 221-240
هاشم آقازاده؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ مینا مهرنوش؛ محمدمهدی لطیفی؛ سام سلیمانی

13.

طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری

دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236
امیر محمد کلابی؛ کیمیا پوریایی

14.

عوامل موثر بر نوآوری باز در کارآفرینی دیجیتال

دوره 11، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 719-737
شقایق سخته؛ آصف کریمی

15.

مدل بلوغ مدل‌های ‌کسب‌و‌کار باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران)

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 1110-1137
فهیمه ملااحمدی؛ محمدعلی شاه حسینی؛ نیما مختارزاده گروسی؛ مسعود کیماسی

16.

نقش روابط بین شرکتی در یادگیری شرکتی و ایجاد نوآوری باز در شرکت‌های کوچک و متوسط

دوره 6، شماره 1، خرداد 1392، صفحه 27-46
محسن قوامی‌پور؛ عبدالله ایراندوست






سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب