رستمی, دکتر علی اصغر انواری, فتحی, سعید. (1382). بررسی تحلیلی- تطبیقی الگوها و مدل های سنجش و اندازه گیری اعتبار مشتریان. , 10(3), -.
دکتر علی اصغر انواری رستمی; سعید فتحی. "بررسی تحلیلی- تطبیقی الگوها و مدل های سنجش و اندازه گیری اعتبار مشتریان". , 10, 3, 1382, -.
رستمی, دکتر علی اصغر انواری, فتحی, سعید. (1382). 'بررسی تحلیلی- تطبیقی الگوها و مدل های سنجش و اندازه گیری اعتبار مشتریان', , 10(3), pp. -.
رستمی, دکتر علی اصغر انواری, فتحی, سعید. بررسی تحلیلی- تطبیقی الگوها و مدل های سنجش و اندازه گیری اعتبار مشتریان. , 1382; 10(3): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب