جهرمی, محمد محجوب, گورابی, مرتضی تقی پور. (1382). طراحی بهینه سیستم تعلیق فعال خودرو با هدف کاهش همزمان نیرو و جرک. , 37(1), -.
محمد محجوب جهرمی; مرتضی تقی پور گورابی. "طراحی بهینه سیستم تعلیق فعال خودرو با هدف کاهش همزمان نیرو و جرک". , 37, 1, 1382, -.
جهرمی, محمد محجوب, گورابی, مرتضی تقی پور. (1382). 'طراحی بهینه سیستم تعلیق فعال خودرو با هدف کاهش همزمان نیرو و جرک', , 37(1), pp. -.
جهرمی, محمد محجوب, گورابی, مرتضی تقی پور. طراحی بهینه سیستم تعلیق فعال خودرو با هدف کاهش همزمان نیرو و جرک. , 1382; 37(1): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب