فیض, داود, سلحشور, اکبر. (1389). بررسی کاربرد نسبت طلایی در بسته‎بندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان. , 2(4), -.
داود فیض; اکبر سلحشور. "بررسی کاربرد نسبت طلایی در بسته‎بندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان". , 2, 4, 1389, -.
فیض, داود, سلحشور, اکبر. (1389). 'بررسی کاربرد نسبت طلایی در بسته‎بندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان', , 2(4), pp. -.
فیض, داود, سلحشور, اکبر. بررسی کاربرد نسبت طلایی در بسته‎بندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان. , 1389; 2(4): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب