بازرگان هرندی, عباس, حسینی شاوون, امین, مهدیون, روح اله. (1391). رابطة میزان استفاده از فن‌آوری اطلاعات با عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران. , 46(2), 13-30. doi: 10.22059/jlib.2012.36179
عباس بازرگان هرندی; امین حسینی شاوون; روح اله مهدیون. "رابطة میزان استفاده از فن‌آوری اطلاعات با عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران". , 46, 2, 1391, 13-30. doi: 10.22059/jlib.2012.36179
بازرگان هرندی, عباس, حسینی شاوون, امین, مهدیون, روح اله. (1391). 'رابطة میزان استفاده از فن‌آوری اطلاعات با عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران', , 46(2), pp. 13-30. doi: 10.22059/jlib.2012.36179
بازرگان هرندی, عباس, حسینی شاوون, امین, مهدیون, روح اله. رابطة میزان استفاده از فن‌آوری اطلاعات با عملکرد آموزشی اعضای هیأت علمی دانشکدة روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران. , 1391; 46(2): 13-30. doi: 10.22059/jlib.2012.36179


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب