مطلبی, داریوش, باب الحوائجی, فهیمه. (1391). عوامل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی موثر بر اقتصاد نشر ایران: مطالعه موردی دیدگاه ناشران فعال بین سال‏های 1358-1387. , 46(2), 51-76. doi: 10.22059/jlib.2012.36195
داریوش مطلبی; فهیمه باب الحوائجی. "عوامل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی موثر بر اقتصاد نشر ایران: مطالعه موردی دیدگاه ناشران فعال بین سال‏های 1358-1387". , 46, 2, 1391, 51-76. doi: 10.22059/jlib.2012.36195
مطلبی, داریوش, باب الحوائجی, فهیمه. (1391). 'عوامل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی موثر بر اقتصاد نشر ایران: مطالعه موردی دیدگاه ناشران فعال بین سال‏های 1358-1387', , 46(2), pp. 51-76. doi: 10.22059/jlib.2012.36195
مطلبی, داریوش, باب الحوائجی, فهیمه. عوامل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی موثر بر اقتصاد نشر ایران: مطالعه موردی دیدگاه ناشران فعال بین سال‏های 1358-1387. , 1391; 46(2): 51-76. doi: 10.22059/jlib.2012.36195


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب