نصر اصفهانی, علی, امیری, زینب, فرخی, مجتبی. (1392). تاثیر بازاریابی‌داخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان). , 6(3), 27-45. doi: 10.22059/jed.2013.36634
علی نصر اصفهانی; زینب امیری; مجتبی فرخی. "تاثیر بازاریابی‌داخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان)". , 6, 3, 1392, 27-45. doi: 10.22059/jed.2013.36634
نصر اصفهانی, علی, امیری, زینب, فرخی, مجتبی. (1392). 'تاثیر بازاریابی‌داخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان)', , 6(3), pp. 27-45. doi: 10.22059/jed.2013.36634
نصر اصفهانی, علی, امیری, زینب, فرخی, مجتبی. تاثیر بازاریابی‌داخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان). , 1392; 6(3): 27-45. doi: 10.22059/jed.2013.36634


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب