آیت اله زاده شیرازی, میرحسین, نرگسیان, عباس. (1392). مدیریت ارتباط با شهروند: مطالعۀ رابطۀ آن با مشارکت، پاسخ‎گویی عمومی و شفافیت در منطقۀ 3 شهر تهران. , 5(2), 143-168. doi: 10.22059/jipa.2013.36747
میرحسین آیت اله زاده شیرازی; عباس نرگسیان. "مدیریت ارتباط با شهروند: مطالعۀ رابطۀ آن با مشارکت، پاسخ‎گویی عمومی و شفافیت در منطقۀ 3 شهر تهران". , 5, 2, 1392, 143-168. doi: 10.22059/jipa.2013.36747
آیت اله زاده شیرازی, میرحسین, نرگسیان, عباس. (1392). 'مدیریت ارتباط با شهروند: مطالعۀ رابطۀ آن با مشارکت، پاسخ‎گویی عمومی و شفافیت در منطقۀ 3 شهر تهران', , 5(2), pp. 143-168. doi: 10.22059/jipa.2013.36747
آیت اله زاده شیرازی, میرحسین, نرگسیان, عباس. مدیریت ارتباط با شهروند: مطالعۀ رابطۀ آن با مشارکت، پاسخ‎گویی عمومی و شفافیت در منطقۀ 3 شهر تهران. , 1392; 5(2): 143-168. doi: 10.22059/jipa.2013.36747


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب