باشکوه, محمد, علی‎پور, وحیده. (1392). هماهنگی کانال توزیع چندگانه و تأثیر آن بر عملکرد عرضه‎کنندگان در صنعت الکترونیک با رویکرد نظریۀ مبادلۀ اجتماعی. , 5(3), 1-22. doi: 10.22059/jipa.2013.50077
محمد باشکوه; وحیده علی‎پور. "هماهنگی کانال توزیع چندگانه و تأثیر آن بر عملکرد عرضه‎کنندگان در صنعت الکترونیک با رویکرد نظریۀ مبادلۀ اجتماعی". , 5, 3, 1392, 1-22. doi: 10.22059/jipa.2013.50077
باشکوه, محمد, علی‎پور, وحیده. (1392). 'هماهنگی کانال توزیع چندگانه و تأثیر آن بر عملکرد عرضه‎کنندگان در صنعت الکترونیک با رویکرد نظریۀ مبادلۀ اجتماعی', , 5(3), pp. 1-22. doi: 10.22059/jipa.2013.50077
باشکوه, محمد, علی‎پور, وحیده. هماهنگی کانال توزیع چندگانه و تأثیر آن بر عملکرد عرضه‎کنندگان در صنعت الکترونیک با رویکرد نظریۀ مبادلۀ اجتماعی. , 1392; 5(3): 1-22. doi: 10.22059/jipa.2013.50077


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب