ابراهیمی, ابوالقاسم, خلیفه, مجتبی, سمیع زاده, مهدی, حسینی, سید مجتبی. (1392). بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند. , 5(3), 1-18. doi: 10.22059/jibm.2013.50195
ابوالقاسم ابراهیمی; مجتبی خلیفه; مهدی سمیع زاده; سید مجتبی حسینی. "بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند". , 5, 3, 1392, 1-18. doi: 10.22059/jibm.2013.50195
ابراهیمی, ابوالقاسم, خلیفه, مجتبی, سمیع زاده, مهدی, حسینی, سید مجتبی. (1392). 'بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند', , 5(3), pp. 1-18. doi: 10.22059/jibm.2013.50195
ابراهیمی, ابوالقاسم, خلیفه, مجتبی, سمیع زاده, مهدی, حسینی, سید مجتبی. بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند. , 1392; 5(3): 1-18. doi: 10.22059/jibm.2013.50195


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب