کهنسال, محمدرضا, فیروززارع, علی. (1393). بررسی عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری مشتریان از سیاست‌های تبلیغات بازاریابی: کاربرد الگوی مالتی‌نومیال لاجیت. , 49(1), 1-18. doi: 10.22059/jte.2014.50538
محمدرضا کهنسال; علی فیروززارع. "بررسی عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری مشتریان از سیاست‌های تبلیغات بازاریابی: کاربرد الگوی مالتی‌نومیال لاجیت". , 49, 1, 1393, 1-18. doi: 10.22059/jte.2014.50538
کهنسال, محمدرضا, فیروززارع, علی. (1393). 'بررسی عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری مشتریان از سیاست‌های تبلیغات بازاریابی: کاربرد الگوی مالتی‌نومیال لاجیت', , 49(1), pp. 1-18. doi: 10.22059/jte.2014.50538
کهنسال, محمدرضا, فیروززارع, علی. بررسی عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری مشتریان از سیاست‌های تبلیغات بازاریابی: کاربرد الگوی مالتی‌نومیال لاجیت. , 1393; 49(1): 1-18. doi: 10.22059/jte.2014.50538


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب