رضوانی, مهران, خداداد حسینی, سید حمید, کیایی, کیاندخت. (1396). مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران. , 9(2), 337-352. doi: 10.22059/jibm.2014.50716
مهران رضوانی; سید حمید خداداد حسینی; کیاندخت کیایی. "مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران". , 9, 2, 1396, 337-352. doi: 10.22059/jibm.2014.50716
رضوانی, مهران, خداداد حسینی, سید حمید, کیایی, کیاندخت. (1396). 'مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران', , 9(2), pp. 337-352. doi: 10.22059/jibm.2014.50716
رضوانی, مهران, خداداد حسینی, سید حمید, کیایی, کیاندخت. مدل‌یابی تأثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژۀ برند مشتری‎محور در بازار تلفن همراه تهران. , 1396; 9(2): 337-352. doi: 10.22059/jibm.2014.50716


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب