حاجی حیدری, نسترن, کیماسی, مسعود, عمویی, علی. (1393). توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌‏ای در صنعت بانکداری ایران. , 6(2), 271-290. doi: 10.22059/jibm.2014.50719
نسترن حاجی حیدری; مسعود کیماسی; علی عمویی. "توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌‏ای در صنعت بانکداری ایران". , 6, 2, 1393, 271-290. doi: 10.22059/jibm.2014.50719
حاجی حیدری, نسترن, کیماسی, مسعود, عمویی, علی. (1393). 'توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌‏ای در صنعت بانکداری ایران', , 6(2), pp. 271-290. doi: 10.22059/jibm.2014.50719
حاجی حیدری, نسترن, کیماسی, مسعود, عمویی, علی. توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌‏ای در صنعت بانکداری ایران. , 1393; 6(2): 271-290. doi: 10.22059/jibm.2014.50719


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب