کرم پور, عبدالحسین, اسداللهی دهکردی, الهه, احمدی, حیدر. (1393). طراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی‏ گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران). , 6(3), 623-646. doi: 10.22059/jibm.2014.50733
عبدالحسین کرم پور; الهه اسداللهی دهکردی; حیدر احمدی. "طراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی‏ گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران)". , 6, 3, 1393, 623-646. doi: 10.22059/jibm.2014.50733
کرم پور, عبدالحسین, اسداللهی دهکردی, الهه, احمدی, حیدر. (1393). 'طراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی‏ گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران)', , 6(3), pp. 623-646. doi: 10.22059/jibm.2014.50733
کرم پور, عبدالحسین, اسداللهی دهکردی, الهه, احمدی, حیدر. طراحی مدل تأثیر منابع بازاریابی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی‏ گری راهبرد رقابتی تمایز (مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک ایران). , 1393; 6(3): 623-646. doi: 10.22059/jibm.2014.50733


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب