رستگار, عباسعلی, اکبرزاده صفوئی, مرتضی. (1393). تبیین تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری و ارزش ویژه مارک تجاری در صنعت بانکداری با تأکید بر تهدیدها و فرصت‌ها. , 6(2), 315-336. doi: 10.22059/jibm.2014.50746
عباسعلی رستگار; مرتضی اکبرزاده صفوئی. "تبیین تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری و ارزش ویژه مارک تجاری در صنعت بانکداری با تأکید بر تهدیدها و فرصت‌ها". , 6, 2, 1393, 315-336. doi: 10.22059/jibm.2014.50746
رستگار, عباسعلی, اکبرزاده صفوئی, مرتضی. (1393). 'تبیین تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری و ارزش ویژه مارک تجاری در صنعت بانکداری با تأکید بر تهدیدها و فرصت‌ها', , 6(2), pp. 315-336. doi: 10.22059/jibm.2014.50746
رستگار, عباسعلی, اکبرزاده صفوئی, مرتضی. تبیین تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتری و ارزش ویژه مارک تجاری در صنعت بانکداری با تأکید بر تهدیدها و فرصت‌ها. , 1393; 6(2): 315-336. doi: 10.22059/jibm.2014.50746


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.