منتظری, محمد, ابراهیمی, علیرضا, احمدی, پرویز, راهنما, آمنه. (1393). بررسی عوامل مؤثر بر قصد‏ خرید در تجارت الکترونیک. , 6(2), 207-226. doi: 10.22059/jibm.2014.50747
محمد منتظری; علیرضا ابراهیمی; پرویز احمدی; آمنه راهنما. "بررسی عوامل مؤثر بر قصد‏ خرید در تجارت الکترونیک". , 6, 2, 1393, 207-226. doi: 10.22059/jibm.2014.50747
منتظری, محمد, ابراهیمی, علیرضا, احمدی, پرویز, راهنما, آمنه. (1393). 'بررسی عوامل مؤثر بر قصد‏ خرید در تجارت الکترونیک', , 6(2), pp. 207-226. doi: 10.22059/jibm.2014.50747
منتظری, محمد, ابراهیمی, علیرضا, احمدی, پرویز, راهنما, آمنه. بررسی عوامل مؤثر بر قصد‏ خرید در تجارت الکترونیک. , 1393; 6(2): 207-226. doi: 10.22059/jibm.2014.50747


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب