حیدری, حسین, فاریابی, محمد, فضل زاده, علیرضا. (1393). طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرف‌کننده جهت پیش‌بینی رفتارهای خرید در آینده. , 6(2), 291-314. doi: 10.22059/jibm.2014.50750
حسین حیدری; محمد فاریابی; علیرضا فضل زاده. "طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرف‌کننده جهت پیش‌بینی رفتارهای خرید در آینده". , 6, 2, 1393, 291-314. doi: 10.22059/jibm.2014.50750
حیدری, حسین, فاریابی, محمد, فضل زاده, علیرضا. (1393). 'طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرف‌کننده جهت پیش‌بینی رفتارهای خرید در آینده', , 6(2), pp. 291-314. doi: 10.22059/jibm.2014.50750
حیدری, حسین, فاریابی, محمد, فضل زاده, علیرضا. طراحی مدل ساختاری احساس گناه مصرف‌کننده جهت پیش‌بینی رفتارهای خرید در آینده. , 1393; 6(2): 291-314. doi: 10.22059/jibm.2014.50750


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب