فتحیان, ., حسینی, . (2014). بررسی تاثیر اجتماعات مجازی در تقویت رفتار خرید مشتریان. , 6(3), 435-454. doi: 10.22059/jitm.2014.51473
محمد فتحیان; محمد حسینی. "بررسی تاثیر اجتماعات مجازی در تقویت رفتار خرید مشتریان". , 6, 3, 2014, 435-454. doi: 10.22059/jitm.2014.51473
فتحیان, ., حسینی, . (2014). 'بررسی تاثیر اجتماعات مجازی در تقویت رفتار خرید مشتریان', , 6(3), pp. 435-454. doi: 10.22059/jitm.2014.51473
فتحیان, ., حسینی, . بررسی تاثیر اجتماعات مجازی در تقویت رفتار خرید مشتریان. , 2014; 6(3): 435-454. doi: 10.22059/jitm.2014.51473


Journal Management System. Powered by Sinaweb