. (1393). اثربخشی آموزش‌ های شناختی- رفتاری بر کاهش اهمالکاری دانش‌آموزان. , 5(4), 81-88. doi: 10.22059/japr.2015.52757
. "اثربخشی آموزش‌ های شناختی- رفتاری بر کاهش اهمالکاری دانش‌آموزان". , 5, 4, 1393, 81-88. doi: 10.22059/japr.2015.52757
. (1393). 'اثربخشی آموزش‌ های شناختی- رفتاری بر کاهش اهمالکاری دانش‌آموزان', , 5(4), pp. 81-88. doi: 10.22059/japr.2015.52757
. اثربخشی آموزش‌ های شناختی- رفتاری بر کاهش اهمالکاری دانش‌آموزان. , 1393; 5(4): 81-88. doi: 10.22059/japr.2015.52757


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب