رمضانیان, ., ممبینی, ., مرادی, . (2015). بررسی تأثیر یکپارچگی کانال‌های خرده‌فروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد فروشگاه‌های خرده‌فروشی با میانجی‌گری دوسوتوانی سازمانی (مطالعۀ موردی: فروشگاه‌های شهر رشت). , 7(4), 741-768. doi: 10.22059/jitm.2015.55356
محمدرحیم رمضانیان; یعقوب ممبینی; محمود مرادی. "بررسی تأثیر یکپارچگی کانال‌های خرده‌فروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد فروشگاه‌های خرده‌فروشی با میانجی‌گری دوسوتوانی سازمانی (مطالعۀ موردی: فروشگاه‌های شهر رشت)". , 7, 4, 2015, 741-768. doi: 10.22059/jitm.2015.55356
رمضانیان, ., ممبینی, ., مرادی, . (2015). 'بررسی تأثیر یکپارچگی کانال‌های خرده‌فروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد فروشگاه‌های خرده‌فروشی با میانجی‌گری دوسوتوانی سازمانی (مطالعۀ موردی: فروشگاه‌های شهر رشت)', , 7(4), pp. 741-768. doi: 10.22059/jitm.2015.55356
رمضانیان, ., ممبینی, ., مرادی, . بررسی تأثیر یکپارچگی کانال‌های خرده‌فروشی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر عملکرد فروشگاه‌های خرده‌فروشی با میانجی‌گری دوسوتوانی سازمانی (مطالعۀ موردی: فروشگاه‌های شهر رشت). , 2015; 7(4): 741-768. doi: 10.22059/jitm.2015.55356


Journal Management System. Powered by Sinaweb