حیدری, لیلا, شریفیان, اسماعیل. (1394). اولویت‌بندی مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران. , 7(3), 471-485. doi: 10.22059/jsm.2015.55368
لیلا حیدری; اسماعیل شریفیان. "اولویت‌بندی مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران". , 7, 3, 1394, 471-485. doi: 10.22059/jsm.2015.55368
حیدری, لیلا, شریفیان, اسماعیل. (1394). 'اولویت‌بندی مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران', , 7(3), pp. 471-485. doi: 10.22059/jsm.2015.55368
حیدری, لیلا, شریفیان, اسماعیل. اولویت‌بندی مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران. , 1394; 7(3): 471-485. doi: 10.22059/jsm.2015.55368


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب