ابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1394). اثر هویت‌سازی برند بر اقدام‌های ضدبرند با میانجی‌گری عشق به برند و حسادت به برند. , 7(3), 543-562. doi: 10.22059/jibm.2015.57000
ابوالقاسم ابراهیمی; سید مسلم علوی; مهدی نجفی سیاهرودی. "اثر هویت‌سازی برند بر اقدام‌های ضدبرند با میانجی‌گری عشق به برند و حسادت به برند". , 7, 3, 1394, 543-562. doi: 10.22059/jibm.2015.57000
ابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1394). 'اثر هویت‌سازی برند بر اقدام‌های ضدبرند با میانجی‌گری عشق به برند و حسادت به برند', , 7(3), pp. 543-562. doi: 10.22059/jibm.2015.57000
ابراهیمی, ابوالقاسم, علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی. اثر هویت‌سازی برند بر اقدام‌های ضدبرند با میانجی‌گری عشق به برند و حسادت به برند. , 1394; 7(3): 543-562. doi: 10.22059/jibm.2015.57000


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب