ابراهیم پور ازبری, مصطفی, اکبری, محسن, رفیعی رشت آبادی, فاطمه. (1394). نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند. , 7(4), 783-804. doi: 10.22059/jibm.2015.57091
مصطفی ابراهیم پور ازبری; محسن اکبری; فاطمه رفیعی رشت آبادی. "نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند". , 7, 4, 1394, 783-804. doi: 10.22059/jibm.2015.57091
ابراهیم پور ازبری, مصطفی, اکبری, محسن, رفیعی رشت آبادی, فاطمه. (1394). 'نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند', , 7(4), pp. 783-804. doi: 10.22059/jibm.2015.57091
ابراهیم پور ازبری, مصطفی, اکبری, محسن, رفیعی رشت آبادی, فاطمه. نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجی گری اعتماد و وفاداری به برند. , 1394; 7(4): 783-804. doi: 10.22059/jibm.2015.57091


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب