حقیقی, محمد, عطایی سعیدی, سونیا, غفاری, علی. (1394). بررسی تأثیر مشتری‌گرایی مؤسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری راهبردی (مطالعۀ موردی: بیمارستان نیکان). , 7(4), 803-818. doi: 10.22059/jipa.2015.57356
محمد حقیقی; سونیا عطایی سعیدی; علی غفاری. "بررسی تأثیر مشتری‌گرایی مؤسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری راهبردی (مطالعۀ موردی: بیمارستان نیکان)". , 7, 4, 1394, 803-818. doi: 10.22059/jipa.2015.57356
حقیقی, محمد, عطایی سعیدی, سونیا, غفاری, علی. (1394). 'بررسی تأثیر مشتری‌گرایی مؤسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری راهبردی (مطالعۀ موردی: بیمارستان نیکان)', , 7(4), pp. 803-818. doi: 10.22059/jipa.2015.57356
حقیقی, محمد, عطایی سعیدی, سونیا, غفاری, علی. بررسی تأثیر مشتری‌گرایی مؤسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری راهبردی (مطالعۀ موردی: بیمارستان نیکان). , 1394; 7(4): 803-818. doi: 10.22059/jipa.2015.57356


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب