کشکر, سارا, قاسمی, حمید, فرجی زاده, پری. (1394). نقش بسته‌بندی کفش‌های ورزشی به‌منزلۀ یک رسانه در ترغیب گروه‌های مختلف ورزشکاران به خرید کفش‌های ورزشی. , 7(6), 905-920. doi: 10.22059/jsm.2016.57456
سارا کشکر; حمید قاسمی; پری فرجی زاده. "نقش بسته‌بندی کفش‌های ورزشی به‌منزلۀ یک رسانه در ترغیب گروه‌های مختلف ورزشکاران به خرید کفش‌های ورزشی". , 7, 6, 1394, 905-920. doi: 10.22059/jsm.2016.57456
کشکر, سارا, قاسمی, حمید, فرجی زاده, پری. (1394). 'نقش بسته‌بندی کفش‌های ورزشی به‌منزلۀ یک رسانه در ترغیب گروه‌های مختلف ورزشکاران به خرید کفش‌های ورزشی', , 7(6), pp. 905-920. doi: 10.22059/jsm.2016.57456
کشکر, سارا, قاسمی, حمید, فرجی زاده, پری. نقش بسته‌بندی کفش‌های ورزشی به‌منزلۀ یک رسانه در ترغیب گروه‌های مختلف ورزشکاران به خرید کفش‌های ورزشی. , 1394; 7(6): 905-920. doi: 10.22059/jsm.2016.57456


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب