دل افروز, نرگس, فرخ بخت فومنی, علیرضا, خسروی, محمدرضا. (1396). تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران). , 9(2), 271-294. doi: 10.22059/jibm.2017.60341
نرگس دل افروز; علیرضا فرخ بخت فومنی; محمدرضا خسروی. "تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران)". , 9, 2, 1396, 271-294. doi: 10.22059/jibm.2017.60341
دل افروز, نرگس, فرخ بخت فومنی, علیرضا, خسروی, محمدرضا. (1396). 'تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران)', , 9(2), pp. 271-294. doi: 10.22059/jibm.2017.60341
دل افروز, نرگس, فرخ بخت فومنی, علیرضا, خسروی, محمدرضا. تبیین استفاده از رسانه‌های اجتماعی در تعاملات میان شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌های فروش و مشتریان (مطالعۀ موردی: شرکت بیمۀ ایران). , 1396; 9(2): 271-294. doi: 10.22059/jibm.2017.60341


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب