حسینی, الهه, کلاته سیفری, معصومه. (1395). طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر شیوه‌های ارزش‌آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند. , 8(6), 907-921. doi: 10.22059/jsm.2017.60794
الهه حسینی; معصومه کلاته سیفری. "طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر شیوه‌های ارزش‌آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند". , 8, 6, 1395, 907-921. doi: 10.22059/jsm.2017.60794
حسینی, الهه, کلاته سیفری, معصومه. (1395). 'طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر شیوه‌های ارزش‌آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند', , 8(6), pp. 907-921. doi: 10.22059/jsm.2017.60794
حسینی, الهه, کلاته سیفری, معصومه. طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر شیوه‌های ارزش‌آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند. , 1395; 8(6): 907-921. doi: 10.22059/jsm.2017.60794


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب