طباطبایی نسب, سید محمد, ما ه آورپور, فهیمه. (1396). مدلسازی ساختاری عوامل موثر بر شهرت مقصد گردشگری و تاثیرآن بر ارزش ویژه برند مقصد (مطالعه موردی: شهراصفهان). , 4(1), 71-86. doi: 10.22059/jut.2017.61998
سید محمد طباطبایی نسب; فهیمه ما ه آورپور. "مدلسازی ساختاری عوامل موثر بر شهرت مقصد گردشگری و تاثیرآن بر ارزش ویژه برند مقصد (مطالعه موردی: شهراصفهان)". , 4, 1, 1396, 71-86. doi: 10.22059/jut.2017.61998
طباطبایی نسب, سید محمد, ما ه آورپور, فهیمه. (1396). 'مدلسازی ساختاری عوامل موثر بر شهرت مقصد گردشگری و تاثیرآن بر ارزش ویژه برند مقصد (مطالعه موردی: شهراصفهان)', , 4(1), pp. 71-86. doi: 10.22059/jut.2017.61998
طباطبایی نسب, سید محمد, ما ه آورپور, فهیمه. مدلسازی ساختاری عوامل موثر بر شهرت مقصد گردشگری و تاثیرآن بر ارزش ویژه برند مقصد (مطالعه موردی: شهراصفهان). , 1396; 4(1): 71-86. doi: 10.22059/jut.2017.61998


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب