عابدی اردکانی, محمد, جاوری, علیرضا. (1396). بازاریابی سیاسی و فرآیند تصمیم گیری رأی دهندگان؛ مطالعه موردی: جوانان رأی دهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی. , 3(1), 177-202. doi: 10.22059/ppolicy.2017.62034
محمد عابدی اردکانی; علیرضا جاوری. "بازاریابی سیاسی و فرآیند تصمیم گیری رأی دهندگان؛ مطالعه موردی: جوانان رأی دهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی". , 3, 1, 1396, 177-202. doi: 10.22059/ppolicy.2017.62034
عابدی اردکانی, محمد, جاوری, علیرضا. (1396). 'بازاریابی سیاسی و فرآیند تصمیم گیری رأی دهندگان؛ مطالعه موردی: جوانان رأی دهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی', , 3(1), pp. 177-202. doi: 10.22059/ppolicy.2017.62034
عابدی اردکانی, محمد, جاوری, علیرضا. بازاریابی سیاسی و فرآیند تصمیم گیری رأی دهندگان؛ مطالعه موردی: جوانان رأی دهنده اصفهانی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی. , 1396; 3(1): 177-202. doi: 10.22059/ppolicy.2017.62034


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب