حاتمی, سعید, اکبری یزدی, حسین. (1396). طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس. , 9(1), 145-159. doi: 10.22059/jsm.2017.62135
سعید حاتمی; حسین اکبری یزدی. "طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس". , 9, 1, 1396, 145-159. doi: 10.22059/jsm.2017.62135
حاتمی, سعید, اکبری یزدی, حسین. (1396). 'طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس', , 9(1), pp. 145-159. doi: 10.22059/jsm.2017.62135
حاتمی, سعید, اکبری یزدی, حسین. طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس. , 1396; 9(1): 145-159. doi: 10.22059/jsm.2017.62135


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب