حسینی, الهه, کلاته سیفری, معصومه. (1396). تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری. , 9(1), 169-174. doi: 10.22059/jsm.2017.62137
الهه حسینی; معصومه کلاته سیفری. "تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری". , 9, 1, 1396, 169-174. doi: 10.22059/jsm.2017.62137
حسینی, الهه, کلاته سیفری, معصومه. (1396). 'تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری', , 9(1), pp. 169-174. doi: 10.22059/jsm.2017.62137
حسینی, الهه, کلاته سیفری, معصومه. تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری. , 1396; 9(1): 169-174. doi: 10.22059/jsm.2017.62137


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب