سوری, زهرا, حیرانی, علی, رفیعی, فروزان, فلاحی, زهرا. (1396). اثر هشت هفته تمرینات ادراکی - حرکتی بر حافظۀ کاری کودکان ناشنوا. , 9(2), 319-333. doi: 10.22059/jmlm.2017.207927.1090
زهرا سوری; علی حیرانی; فروزان رفیعی; زهرا فلاحی. "اثر هشت هفته تمرینات ادراکی - حرکتی بر حافظۀ کاری کودکان ناشنوا". , 9, 2, 1396, 319-333. doi: 10.22059/jmlm.2017.207927.1090
سوری, زهرا, حیرانی, علی, رفیعی, فروزان, فلاحی, زهرا. (1396). 'اثر هشت هفته تمرینات ادراکی - حرکتی بر حافظۀ کاری کودکان ناشنوا', , 9(2), pp. 319-333. doi: 10.22059/jmlm.2017.207927.1090
سوری, زهرا, حیرانی, علی, رفیعی, فروزان, فلاحی, زهرا. اثر هشت هفته تمرینات ادراکی - حرکتی بر حافظۀ کاری کودکان ناشنوا. , 1396; 9(2): 319-333. doi: 10.22059/jmlm.2017.207927.1090


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب