شیخی, داود, پازکی, معصومه. (1396). ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی گردشگری روستایی با استفاده از مدل آمیختۀ بازاریابی (7p) (مورد مطالعه: دهستان جوزان، شهرستان ملایر). , 8(3), 488-501. doi: 10.22059/jrur.2017.63478
داود شیخی; معصومه پازکی. "ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی گردشگری روستایی با استفاده از مدل آمیختۀ بازاریابی (7p) (مورد مطالعه: دهستان جوزان، شهرستان ملایر)". , 8, 3, 1396, 488-501. doi: 10.22059/jrur.2017.63478
شیخی, داود, پازکی, معصومه. (1396). 'ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی گردشگری روستایی با استفاده از مدل آمیختۀ بازاریابی (7p) (مورد مطالعه: دهستان جوزان، شهرستان ملایر)', , 8(3), pp. 488-501. doi: 10.22059/jrur.2017.63478
شیخی, داود, پازکی, معصومه. ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی گردشگری روستایی با استفاده از مدل آمیختۀ بازاریابی (7p) (مورد مطالعه: دهستان جوزان، شهرستان ملایر). , 1396; 8(3): 488-501. doi: 10.22059/jrur.2017.63478


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب