. (1394). اثربخشی آموزش مهارت های ادراکی– حرکتی بر کاهش نشانه های اختلال یادگیری ریاضی. , 6(2), 219-210. doi: 10.22059/japr.2015.63660
. "اثربخشی آموزش مهارت های ادراکی– حرکتی بر کاهش نشانه های اختلال یادگیری ریاضی". , 6, 2, 1394, 219-210. doi: 10.22059/japr.2015.63660
. (1394). 'اثربخشی آموزش مهارت های ادراکی– حرکتی بر کاهش نشانه های اختلال یادگیری ریاضی', , 6(2), pp. 219-210. doi: 10.22059/japr.2015.63660
. اثربخشی آموزش مهارت های ادراکی– حرکتی بر کاهش نشانه های اختلال یادگیری ریاضی. , 1394; 6(2): 219-210. doi: 10.22059/japr.2015.63660


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب