حکیمی, ایمان. (1396). تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت‎گیری‎های استراتژیک برون‎گرا. , 9(4), 739-762. doi: 10.22059/jibm.2017.233233.2604
ایمان حکیمی. "تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت‎گیری‎های استراتژیک برون‎گرا". , 9, 4, 1396, 739-762. doi: 10.22059/jibm.2017.233233.2604
حکیمی, ایمان. (1396). 'تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت‎گیری‎های استراتژیک برون‎گرا', , 9(4), pp. 739-762. doi: 10.22059/jibm.2017.233233.2604
حکیمی, ایمان. تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد: تبیین نقش میانجی جهت‎گیری‎های استراتژیک برون‎گرا. , 1396; 9(4): 739-762. doi: 10.22059/jibm.2017.233233.2604


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب