روشندل اربطانی, طاهر, محمودزاده, احد. (1396). طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه‎های اجتماعی به‎منظور تأثیر بر تمایل مشتریان. , 9(4), 736-786. doi: 10.22059/jibm.2017.226498.2471
طاهر روشندل اربطانی; احد محمودزاده. "طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه‎های اجتماعی به‎منظور تأثیر بر تمایل مشتریان". , 9, 4, 1396, 736-786. doi: 10.22059/jibm.2017.226498.2471
روشندل اربطانی, طاهر, محمودزاده, احد. (1396). 'طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه‎های اجتماعی به‎منظور تأثیر بر تمایل مشتریان', , 9(4), pp. 736-786. doi: 10.22059/jibm.2017.226498.2471
روشندل اربطانی, طاهر, محمودزاده, احد. طراحی مدل تبلیغات از طریق رسانه‎های اجتماعی به‎منظور تأثیر بر تمایل مشتریان. , 1396; 9(4): 736-786. doi: 10.22059/jibm.2017.226498.2471


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب