مهرنوش, مینا, طهماسبی, داریوش. (1396). اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند). , 9(4), 905-925. doi: 10.22059/jibm.2017.239991.2721
مینا مهرنوش; داریوش طهماسبی. "اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند)". , 9, 4, 1396, 905-925. doi: 10.22059/jibm.2017.239991.2721
مهرنوش, مینا, طهماسبی, داریوش. (1396). 'اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند)', , 9(4), pp. 905-925. doi: 10.22059/jibm.2017.239991.2721
مهرنوش, مینا, طهماسبی, داریوش. اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند). , 1396; 9(4): 905-925. doi: 10.22059/jibm.2017.239991.2721


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب