قنبری, ابوالفضل, احمدیان, فرشته. (1397). بررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری. , 5(3), 1-16. doi: 10.22059/jut.2018.242559.391
ابوالفضل قنبری; فرشته احمدیان. "بررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری". , 5, 3, 1397, 1-16. doi: 10.22059/jut.2018.242559.391
قنبری, ابوالفضل, احمدیان, فرشته. (1397). 'بررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری', , 5(3), pp. 1-16. doi: 10.22059/jut.2018.242559.391
قنبری, ابوالفضل, احمدیان, فرشته. بررسی عوامل مؤثر در معرفی بازار تبریز به عنوان برند گردشگری. , 1397; 5(3): 1-16. doi: 10.22059/jut.2018.242559.391


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب