شیبانی تذرجی, عباس, خدامی پور, احمد, پورحیدری, امید. (1397). بررسی تأثیر تمرکز مشتری براجتناب مالیاتی با درنظر گرفتن سهم بازار شرکت. , 25(2), 215-232. doi: 10.22059/acctgrev.2018.239298.1007667
عباس شیبانی تذرجی; احمد خدامی پور; امید پورحیدری. "بررسی تأثیر تمرکز مشتری براجتناب مالیاتی با درنظر گرفتن سهم بازار شرکت". , 25, 2, 1397, 215-232. doi: 10.22059/acctgrev.2018.239298.1007667
شیبانی تذرجی, عباس, خدامی پور, احمد, پورحیدری, امید. (1397). 'بررسی تأثیر تمرکز مشتری براجتناب مالیاتی با درنظر گرفتن سهم بازار شرکت', , 25(2), pp. 215-232. doi: 10.22059/acctgrev.2018.239298.1007667
شیبانی تذرجی, عباس, خدامی پور, احمد, پورحیدری, امید. بررسی تأثیر تمرکز مشتری براجتناب مالیاتی با درنظر گرفتن سهم بازار شرکت. , 1397; 25(2): 215-232. doi: 10.22059/acctgrev.2018.239298.1007667


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب