جندقی, غلامرضا, سیف, یاسر, شجاعی, یاسر. (1397). بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه). , 10(4), 855-870. doi: 10.22059/jibm.2018.256306.3028
غلامرضا جندقی; یاسر سیف; یاسر شجاعی. "بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه)". , 10, 4, 1397, 855-870. doi: 10.22059/jibm.2018.256306.3028
جندقی, غلامرضا, سیف, یاسر, شجاعی, یاسر. (1397). 'بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه)', , 10(4), pp. 855-870. doi: 10.22059/jibm.2018.256306.3028
جندقی, غلامرضا, سیف, یاسر, شجاعی, یاسر. بازاریابی مستقیم با استفاده از خوشه‌بندی فازی مشتریان (مطالعه موردی: یکی از شرکت‎های تلفن همراه). , 1397; 10(4): 855-870. doi: 10.22059/jibm.2018.256306.3028


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب