معتمد, فیروزه, ابوالحسن تنهایی, حسین. (1397). فهم پدیدارشناسانه معنای آموزش و شناسایی فرایندهای اصلی اجتماعی شکل دهنده آن در تجربه زیسته دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران. , 9(2), 259-281. doi: 10.22059/ijsp.2018.68628
فیروزه معتمد; حسین ابوالحسن تنهایی. "فهم پدیدارشناسانه معنای آموزش و شناسایی فرایندهای اصلی اجتماعی شکل دهنده آن در تجربه زیسته دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران". , 9, 2, 1397, 259-281. doi: 10.22059/ijsp.2018.68628
معتمد, فیروزه, ابوالحسن تنهایی, حسین. (1397). 'فهم پدیدارشناسانه معنای آموزش و شناسایی فرایندهای اصلی اجتماعی شکل دهنده آن در تجربه زیسته دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران', , 9(2), pp. 259-281. doi: 10.22059/ijsp.2018.68628
معتمد, فیروزه, ابوالحسن تنهایی, حسین. فهم پدیدارشناسانه معنای آموزش و شناسایی فرایندهای اصلی اجتماعی شکل دهنده آن در تجربه زیسته دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران. , 1397; 9(2): 259-281. doi: 10.22059/ijsp.2018.68628


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب