خلیلی, مریم, عتیقی لرستانی, الهام, امامی, جمشید. (1397). به کارگیری مولفه های طراحی ترغیبی در ساختار محصولات آموزشی کودکان (مطالعه موردی: آموزش نگهداری گیاهان). , 23(4), 113-125. doi: 10.22059/jfava.2017.222795.665566
مریم خلیلی; الهام عتیقی لرستانی; جمشید امامی. "به کارگیری مولفه های طراحی ترغیبی در ساختار محصولات آموزشی کودکان (مطالعه موردی: آموزش نگهداری گیاهان)". , 23, 4, 1397, 113-125. doi: 10.22059/jfava.2017.222795.665566
خلیلی, مریم, عتیقی لرستانی, الهام, امامی, جمشید. (1397). 'به کارگیری مولفه های طراحی ترغیبی در ساختار محصولات آموزشی کودکان (مطالعه موردی: آموزش نگهداری گیاهان)', , 23(4), pp. 113-125. doi: 10.22059/jfava.2017.222795.665566
خلیلی, مریم, عتیقی لرستانی, الهام, امامی, جمشید. به کارگیری مولفه های طراحی ترغیبی در ساختار محصولات آموزشی کودکان (مطالعه موردی: آموزش نگهداری گیاهان). , 1397; 23(4): 113-125. doi: 10.22059/jfava.2017.222795.665566


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب