شفیعی رودپشتی, میثم, ساریخانی خرمی, مریم, ساریخانی, پریسا. (1397). تحلیلی بر جایگاه بازاریابی نوستالژی در گرایش به بروز رفتار سرمایه‌های اجتماعی باشگاه. , 5(4), 479-501. doi: 10.22059/jscm.2019.260989.1642
میثم شفیعی رودپشتی; مریم ساریخانی خرمی; پریسا ساریخانی. "تحلیلی بر جایگاه بازاریابی نوستالژی در گرایش به بروز رفتار سرمایه‌های اجتماعی باشگاه". , 5, 4, 1397, 479-501. doi: 10.22059/jscm.2019.260989.1642
شفیعی رودپشتی, میثم, ساریخانی خرمی, مریم, ساریخانی, پریسا. (1397). 'تحلیلی بر جایگاه بازاریابی نوستالژی در گرایش به بروز رفتار سرمایه‌های اجتماعی باشگاه', , 5(4), pp. 479-501. doi: 10.22059/jscm.2019.260989.1642
شفیعی رودپشتی, میثم, ساریخانی خرمی, مریم, ساریخانی, پریسا. تحلیلی بر جایگاه بازاریابی نوستالژی در گرایش به بروز رفتار سرمایه‌های اجتماعی باشگاه. , 1397; 5(4): 479-501. doi: 10.22059/jscm.2019.260989.1642


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب