صنوبر, ناصر, سروری, رحیم, جبارزاده, یونس. (1397). بین‌المللی شدن شرکت‌های دانش‌بنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بین‌المللی. , 11(3), 461-479. doi: 10.22059/jed.2018.258853.652605
ناصر صنوبر; رحیم سروری; یونس جبارزاده. "بین‌المللی شدن شرکت‌های دانش‌بنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بین‌المللی". , 11, 3, 1397, 461-479. doi: 10.22059/jed.2018.258853.652605
صنوبر, ناصر, سروری, رحیم, جبارزاده, یونس. (1397). 'بین‌المللی شدن شرکت‌های دانش‌بنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بین‌المللی', , 11(3), pp. 461-479. doi: 10.22059/jed.2018.258853.652605
صنوبر, ناصر, سروری, رحیم, جبارزاده, یونس. بین‌المللی شدن شرکت‌های دانش‌بنیان: نقش دانش بازار خارجی و تشخیص فرصت کارآفرینانه بین‌المللی. , 1397; 11(3): 461-479. doi: 10.22059/jed.2018.258853.652605


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب