ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, امینی خیابانی, غلامرضا, خوانساری, یحیی. (1398). ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه. , 11(1), 87-104. doi: 10.22059/jibm.2018.257205.3040
مرتضی ملکی مین باش رزگاه; غلامرضا امینی خیابانی; یحیی خوانساری. "ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه". , 11, 1, 1398, 87-104. doi: 10.22059/jibm.2018.257205.3040
ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, امینی خیابانی, غلامرضا, خوانساری, یحیی. (1398). 'ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه', , 11(1), pp. 87-104. doi: 10.22059/jibm.2018.257205.3040
ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, امینی خیابانی, غلامرضا, خوانساری, یحیی. ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه. , 1398; 11(1): 87-104. doi: 10.22059/jibm.2018.257205.3040


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب