رحیمی باغملک, جهانبخش, حقیقی, محمد, میرا, سید ابوالقاسم. (1398). طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد. , 11(1), 125-140. doi: 10.22059/jibm.2018.218111.2306
جهانبخش رحیمی باغملک; محمد حقیقی; سید ابوالقاسم میرا. "طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد". , 11, 1, 1398, 125-140. doi: 10.22059/jibm.2018.218111.2306
رحیمی باغملک, جهانبخش, حقیقی, محمد, میرا, سید ابوالقاسم. (1398). 'طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد', , 11(1), pp. 125-140. doi: 10.22059/jibm.2018.218111.2306
رحیمی باغملک, جهانبخش, حقیقی, محمد, میرا, سید ابوالقاسم. طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد. , 1398; 11(1): 125-140. doi: 10.22059/jibm.2018.218111.2306


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب