مقدس زاده, حسن. (1397). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری. , 52(3), 119-139. doi: 10.22059/jlib.2019.264493.1352
حسن مقدس زاده. "شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری". , 52, 3, 1397, 119-139. doi: 10.22059/jlib.2019.264493.1352
مقدس زاده, حسن. (1397). 'شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری', , 52(3), pp. 119-139. doi: 10.22059/jlib.2019.264493.1352
مقدس زاده, حسن. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در بازاریابی بهینه خدمات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری. , 1397; 52(3): 119-139. doi: 10.22059/jlib.2019.264493.1352


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب